Моє життєве кредо:  «Обрати професію за покликанням і присвятити їй життя – це справжнє щастя»

Професійне кредо:  «Дай мені рибу і я буду ситий один день, навчи мене ловити рибу- і я буду ситий все життя!»

Методична проблема:  «Виховання патріотичних почуттів у дітей через народознавство»

«Ми маємо справу з найскладнішим, неоціненним, найдорожчим, що є в житті, – з людиною.
Від нас, від нашого вміння, майстерності, мистецтва, мудрості залежить її життя, здоров’я, розум, характер, воля, громадянське й інтелектуальне обличчя, її місце і роль у житті,  її щастя»
В.О.Сухомлинський

          У сучасних умовах розвитку суспільства висуваються досить високі вимоги до професійно-управлінської компетентності директора  закладу дошкільної освіти, його педагогічної майстерності, психологічної грамотності, здатності оптимально реалізовувати управлінські функції, самостійно розв’язувати різноманітні завдання в нестандартних ситуаціях, ефективно взаємодіяти з учасниками педагогічного процесу. Це зумовлено такими основними чинниками, як зміна парадигми дошкільної освіти й орієнтація на освітні запити дітей і батьків, здійснення постійного освітнього маркетингу, формування позитивного іміджу дошкільного закладу, упровадження педагогічних та організаційно-управлінських інновацій.

Основа роботи керівника – це не керування, а подолання перешкод, які заважають нормально працювати колективу.
Завданням педагогічного колективу, є створення умов для розвитку компетентної особистості, поліпшення якості освітнього процесу, підвищення фахової майстерності кожного працівника, удосконалення взаємодії з батьками.
Зміст освітньої роботи з дітьми нашого дошкільного закладу відповідає основним вимогам та концептуальним засадам Базового компоненту дошкільної освіти України –  володіння змістом дошкільної освіти упродовж усього періоду дошкільного дитинства, визнання цінності кожної вікової сходинки в особистісному розвитку при повній реалізації дитиною своїх потенційних можливостей.
Один із основних принципів нашої роботи – це відкритість. Ми завжди готові поділитись досвідом своєї роботи з колегами, з батьками.

Сподіваємось, що кожен знайде тут для себе корисну та цікаву інформацію.

  

 

Організація освітньої діяльності  ЗДО  здійснюється відповідно до:

1. Законів України “Про освіту”, “Про дошкільну освіту”;

2.  Програмою від 2-х до 7-ми “Дитина”;

3. Базового компоненту дошкільної освіти;

4. Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді (затверджено наказом МОН України від 16.06.2015 року №641);

5. Положення про дошкільний навчальний заклад (затверджено постановою Кабінету міністрів України  2021рік);

6. Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів (затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 року №234);

7. Гранично допустимого навантаження на дитину у дошкільних навчальнихзакладах різних форм та типів власності (затверджено наказом МОН від 20.04.2015 року №446).